איפור טבעי לכל גיל מראה בריא וזוהר


איפור טבעי , לכל גיל מראה בריא וזוהר בעידן שבו האופנה והיופי נפגשים עם המודעות לסביבה ולבריאות, הוא הבחירה המועדפת לנשים בכל גיל. 

ב-2024, הנטייה המובילה היא חזרה ליסודות, עם דגש על קיימות וטיפוח העור מבפנים.

דרך הצגת הטרנדים המובילים והדגש על חברות בולטות בתחום הקיימות, נספק לכם את הכלים לבחירות מושכלות ומודעות.

איפור טבעי בשנות הנעורים: הקמת בסיס בריא

התקופה הזו מאופיינת ברצון להתנסות, אך חשוב להקפיד על מוצרים התומכים בבריאות העור.

מינימליסטי: מוצרים עם מרכיבים טבעיים שמדגישים את היופי הטבעי.

טיפוח העור: שימוש במוצרים לטיפוח העור שמעניקים לחות והגנה מפני נזקי סביבה.

איפור בשנות ה-20 וה-30: שלב ההתייצבות

בשלבים אלו של החיים, המטרה היא להדגיש את היופי הטבעי תוך שימוש במוצרים בצורה מרמזת שאינה מכסה.

גלוס לשפתיים: שפתונים עם ויטמינים ומרכיבים מזינים.

איפור עיניים עדין: צלליות בגוונים חמים וטבעיים, המעניקים מראה רענן וזוהר.

איפור בשנות ה-40 וה-50: מיקוד באלגנטיות

הגיל הזה מאפשר לנו לבחור באיפור המדגיש את הביטחון והחוכמה שהגענו אליהם.

בסיסים זוהרים: (Fond de Teint), שהוא מונח צרפתי המשמש לתיאור מוצרי איפור המשמשים כבסיס לפנים. ובסיסים המעניקים מראה עור בריא וזוהר.

איפור עיניים מודגש: עפרון עיניים ומסקרה המוסיפים הגדרה ובליטות לעיניים.

מעל גיל 60: חידוש ורעננות

בשלב זה, עור הפנים צריך להעניק מראה רענן ולהבליט את היופי הבלתי נגמר של כל אישה.

הדגשת קווי הפנים: שימוש highlighter, bronzer להדגשת קווי הפנים.

ליפסטיקים בגוונים נטרלים: צבעי שפתיים עדינים שמוסיפים חום ואור לפנים.

איפור טבעי קיימות בעולם : חברות מובילות

המודעות לקיימות הפכה לחלק בלתי נפרד מתעשיית היופי. חברות רבות מקדישות משאבים רבים ליצירת מוצרים איכותיים ,

שאינם מזיקים לסביבה ותומכים באחריות חברתית.

חברות מובילות בקיימות:

Lush: מפורסמת במוצריה הטבעיים ובמדיניות האפס אריזות, תוך שימוש בחומרים ממוחזרים ומתכלים.

The Body Shop: מחויבת לקיימות עם מוצרים המבוססים על חומרים אורגניים ותהליכי ייצור הוגנים.

BareMinerals: מציעה מגוון מוצרים העשויים מחומרים טבעיים, ללא ניסויים בבעלי חיים וללא פרבנים[ הם חומר כימי שמכונה חומצה בנזואית (PHBA).

התמקדות בקיימות אינה רק עניין של אחריות אלא גם מאפשרת לצרכנים להרגיש טוב עם הבחירות שהם עושים, תוך כדי תמיכה בעולם בריא.

בשנת 2024, הגישה ליופי נעה כלפי המראה הטבעי והקיימות. המטרה היא לחזק ולהדגיש את הטבעי של כל אחת, ללא קשר לשלב בחיים,

תוך שימוש במוצרים שמכבדים את הסביבה ותומכים בבריאות העור.

הטרנדים ל-2024 מצביעים על שימוש במוצרים עדינים ומזינים, בעלי רכיבים טבעיים, ובחירה בחברות המחויבות לקיימות ולאחריות חברתית.

כמו כן, דרך זו מעשירה את החוויה האישית של כל אחת מאיתנו ואף תורמת לעתיד יותר בריא וירוק של כדור הארץ.

No comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *